شهرداری ها به عنوان سازمان های عمومی و بر حسب قانون شهرداری ها عهده دار وظایف متعددی در زمینه مسائل شهری و ارائه خدمت بهینه به شهروندان از جمله صدور مجوزات ساختمانی و کنترل ساخت و ساز ها در سطح شهرها می باشد. تفکر مدیران عالی شهرداری همواره بهره گیری از امکانات، مومات و دانش های به روز در ارائه خدمات سالم و در زمان مناسب به شهروندان می باشد . در این راستا برنامه های مدونی طراحی و به اجرا در می آید که بیشتر این برنامه ها تاکید بر کاهش زمان و ارتباط شهروندان با شهرداری و عدم تمرکزگرایی در شهرداری ها، دارد. ایجاد دفاتر پیشخوان و دفاتر مهندسی نیز از اقدامات تازه ای است که در برنامه های شهرداری شیراز باهدف پیشبرد اهداف دولت الکترونیک، کاهش زمان و اخذ رضایتمندی شهروندان در حال ارائه خدمت به شهروندان می باشد که نیازمند نظارت و ارزیابی دقیق جهت حصول اطمینان از کارآمدی این سیستم می باشد.

لذا با این هدف دفاتر شهرداری الکترونیک همانند دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر الکترونیک قضایی با مجوزات شورای شهر شیراز و برگزاری آزمون های استاندارد ایجاد شد.



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : شهرداری ,دفاتر ,شهروندان ,الکترونیک ,ایجاد ,زمان ,دفاتر شهرداری ,شهرداری الکترونیک ,دفاتر پیشخوان ,ایجاد دفاتر ,کاهش زمان ,دفاتر شهرداری الکترونیک
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

自動車診断ツールについて情報-jobd2.jp تجهیزات دندانپزشکی کتابخانه‌ی خصوصی حبیب سهرابی ALI درخت بی برگ گروه تلگرام زرند کرمان هر چی که بخوای . منطقه و بيداري اسلامي